Click-click

Monday, December 13, 2010

Kenduri Kahwin yang Menyesakkan Dada aku !

Wuhuu !
Hari ni kenduri rumah cousin akuu kat Klebang !
Kak Amy dan Abang Razi .
Aku datang2 je terus attack opah and Mak Yang aku (my auntie)
Hmm ...
Aku cam menyibuk je kat situ . Mak Yang and Opah aku tolong bagi beg .
Daripada aku berdiri kat situ , aku pun pergilah ambil aiskrim .
3 orang mamat jaga gerai tuh beb .
Tapi salah seorangnya cousin aku . Dah 20 tahun ke atas pun !
Kawan dia tuh cm ape je . Ada budak kecik tuh datang lambat , dia yang dapat dulu .
Aku yang lama tak dapat lagi . Baran la akuu ! Dia boleh pulak segan2 nak bagi aiskrim tuh . Penampo jugak aku bagi .
Lepas makan aiskrim , aku tolong Mak Yong aku (my auntie also)
Isikan air orang . (Buffet)
Hmm ...
Best jugak isi air ni . Dapat tengok muka mamat2 handsome !
Ada sorang ni . 2 kali dia ambik air . Pakai baju warna hitam corak putih . Skinny hitam !
Fuhh ! Muka , jangan cakap laa ! Putihh !
Tapi aku minat fizikal je .
Aku cuma cinta and sayang kat MOHD SYAFIQ sorang je !
Syafiq , jangan jealous . Ambik kesempaan je hari ni . Lain kali tak buat lagi dahh !
I LOVE YOU SO MUCH !
YOU ARE ONLY SPECIAL IN MY HEART !!

No comments:

Post a Comment

My Followie Blog !

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors