Click-click

Thursday, December 9, 2010

MY MINE'S !

Inilah boyfriend yang baru . Yang sebelum ni , cakap sakit . Kanser Perut ! Tapi rupa tak kanser perut langsung . Player nak mampus . HUHU ! Okey .. Okey .. Ni cerita pasal empunya gambar ni .
Tahun depan , insyallah dia akan pergi sekolah tahfiz . Sekarang ni dia sekolah SMI . Hmm .. Dia seorang yang setia , penyayang sebab maksud nama dia pun penyayang cam oranggnya . :D . Kalau paras rupa pulak , aku tak pernah jumpa dia sebab kitaorang couple melalui FB ! Hari tuh , 6/11/2010 , nak jumpa . Tapi dia tak ada duit . So tak jumpalah . Dia seorang yang tembamlah . Hmm . Muka dia putih ke , hitam ke ? ADA AKU KESAHH BAI ?! Kite mencintai seseorang kerana dalamannya . Bukan dari bentuk FIZIKALnya . Okey , sambung balik ! Dia ade 3 orang ade beradik . First , AKAK EIRA . 5teen . MGS . Kedua , dialah . Ketiga , perempuan . Kecik lagi . Kitaorang selalulah mesej kalau ada topup . Sekarang ni , tiap-tiap pagi , pukul 7.30 je mesti dia ade bagi mesej "ASLM . OIT ! APELA ANAK DARA BANGUN LAMBAT . BANGUNLAH ". Macam tuh la . Tiap-tiap pagi , aku selalu gembira . Hmm . Tapi mulai tahun depan , mesej pagi-pagi tak ade lagi dah . :'( . Opss ! Anniversary kitaorang 19/11/2010 . Dia ni memang susah untuk meluahkan perasaan . Time aku putus sekejap dengan Zahid . Barulah dia bagitau . Dah berapa bulan ktaorang kawan . Aku tak tau pulak yang dia suka aku time pertama kali kitaorang chat . Haiyoo ! Tapi alhamdulillah , aku sungguh bahagia dengan dia walaupun tak pernah jumpa FACE TO FACE . Aku harap hubungan kitaorang berkekalan . AMINN ~~

Tengok  2 ekor kucing ni . Sungguh SWEET !! HAHAA ! Aku harap kitaorang punya hubungan pun sweet cam kucing2 ni :D

WAA ~~ Loving Couple . Aku suka gilak gambar ni . Khas untuk SYAFIQ !

Ni pun smart .




P/S : Khas untuk MOHD SYAFIQ . I LOVE YOU SO MUCH DEAR . Walaupun Syafiq pergi tahfiz , cinta Aina pada Syafiq tetap utuh seperti cinta Princess Cinderella and Prince Charming .

No comments:

Post a Comment

My Followie Blog !

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors